Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Συνεχίζουμε την παρουσίαση της γραφής των διακριθέντων του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης, με την Κατερίνα Παπαγεωργίου,που τιμήθηκε από την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού με Έπαινο.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
(ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ)
ΒΟΛΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

20.3.2017
Είναι Δευτέρα.

Μιά θεωρητικά καλή μέρα.
Ίσως θα'πρεπε να είναι η πιο χαρούμενη μου έπειτα από μήνες.
Δε δίστασα να μελαγχολήσω πάλι.
Η ιδέα του πόσο αχάριστη είμαι με κάνει να θυμώνω και να ξεσπάω.
Πρώτα μου φταίω εγώ, μετά μου φταίς εσύ και μετά μου φταίει όλος ο κόσμος.
Τις  άλλες μέρες δε μου φταιει κανείς και όλα κυλούν αργά.
Όλα τα βλέπω εύκολα.
Ίσως να τα βλέπω και ωραία.
Το άγχος της επόμενης μέρας δεν μου αφήνει περιθώρια.
Σπαταλάω αρκετά δάκρυα κάθε βράδυ στη σκέψη του ''αύριο''.
Το αρνούμαι.
Κλείνω τα αυτιά μου και τα μάτια μου σφιχτά.
''Μην έρθεις πάλι, και πάλι και πάλι , και πάλι''.
Μα ηλίθια, το σήμερα είναι το αύριο που δεν ήθελες να έρθει χθες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *