Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

ΧΡΙΣΤΙΝΑ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΑΝΩΛΕΑ

Η Βιβλιοθήκη Σπάρτου συνεχίζει την παρουσίαση της γραφής των διακριθέντων του 4ουΠανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης με την 

ΧΡΙΣΤΙΝΑ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΑΝΩΛΕΑ  (Αριάδνη Πορφυρίου )
( Άρτεμις Αστέρη )
Πεντέλη Αττικής

1ος ΕΠΑΙΝΟΣ

ΠΟΛΥΞΕΝΗ

Σαν θεός άστραψε στα φαράγγια της Ίδης
Οπτασία που κυνηγάει Νύμφες αραχνοΰφαντες
Και όχι τους δικούς μου.
Χρυσοί βόστρυχοι πάνω από μάτια της αντάρας
Στόμα που δεν συλλάβιζε τον όλεθρο
Μα μόνο τις ρίμες του έρωτα.
Το χάδι του ξημέρωνε τις μέρες μου
Το χάδι του εχθρού!
Γιατί εμένα, ακριβέ μου; Τόσες σε θέλαν!
Το γέλιο σου φαρμακερό βάλσαμο
Βρόχος πολύκλαυτος αιμάτινος.
Τα δα τα σημάδια στην αρχή του υφαντού
Όσο ο αργαλειός αρνιόταν να τραγουδήσει
Σε μια Τροία αλύγιστη μα ήδη νεκρή.
Ο λογισμός μου στην αγκαλιά σου
Τα λυτά μαλλιά μου θα στολίσουν το μνήμα σου
Όταν σφάγιο θα σωριαστώ σιμά σου.
Θα με περιμένεις στα Ηλύσια Πεδία
Ν’ αγαπηθούμε μακριά απ’ τον Κέρβερο του πολέμου;
Το δειλινό έβαψε ξανά τις Σκαιές Πύλες
Μα η μόνη πορφύρα που έμεινε είναι αυτή της καρδιάς σου.  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *