Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ

 Συνεχίζουμε την παρουσίαση των βραβευθέντων του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης με την γραφή του Αντώνη Ευθυμίου.


ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ


ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ

(Αστυάναξ)

Κυψέλη - Αθήνα


Σώμα εκτός σχεδίου


Τα βλέφαρά μου άκαμπτα, σαν οπλές αλόγου,

συνηγορούν στην αλληγορία του βλέμματος.

Ένα δάκρυ λιμνάζει στ’ απόνερα της θλίψης,

εκεί όπου έκπτωτοι κομήτες επωάζουν αρίφνητα σκοτάδια.


Στο περίγραμμα των χειλιών μου καμπυλώνεται η ευτυχία

κι αίθριος προβάλλει ο ουρανός στ’ αγνάντεμά μου.

Ψηλαφώ νωχελικά την προτομή μου,

χαμόγελο να βρω,

μα ξέχασα πως χρόνια τώρα άδειο προσωπείο φορώ.


Οι σκέψεις σφαδάζουν στις ακάνθινες στοές του νου,

κάτι βουβές λογομαχίες αχολογούν εντός μου.

Πασχίζω να ψελλίσω το ξόρκι της ελευθερίας,

αλλά οι φθόγγοι σκοντάφτουν στης σιωπής τ’ αναχώματα.


Οι ανεκπλήρωτοι πόθοι μου

παραθερίζουν στα θέρετρα της ουτοπίας

και στους λειμώνες της φαντασίας

βοσκούν ήμερες εφήμερες χίμαιρες.


Θα μισθώσω ένα σώμα εκτός σχεδίου

για να στεγάσω τις ξεθυμασμένες αισθήσεις

και τις εγκάρσιες επιθυμίες μου.


Με το μαστό του φεγγαριού

θα θηλάσω την όψιμη εφηβεία μου

και στο λίκνο της αυγής

θα νανουρίσω την πρώιμη θανή μου.


Νιώθω μια επανάσταση να σαρκώνεται ερήμην μου,

σαν ένας αντάρτης εαυτός να ιχνηλατεί τo μισεμό μου.

Είναι ο χρόνος που σκυλεύει θύμησες στα μνήματα της λήθης,

όσο εγώ δαγκώνω τα στοιχειωμένα όνειρα

μήπως γευτώ την αρμύρα ενός αλλότριου έρωτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *