Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2020

ΝΤΟΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

 Πριν το τελείωμα του αφιερώματος στην γραφή των βραβευμένων και διακριθέντων του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης σας παρουσιάζουμε τη Ντόρα Παπαγεωργίου.



4ος ΕΠΑΙΝΟΣ



ΝΤΟΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ


(Αλέξανδρος Π)


Αμπελόκηποι - Αθήνα



ΠΑΥΛΑ ΚΕΝΟ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ


Καρφώθηκε στα μάτια μου η εικόνα του

σαν το είδα τυπωμένο εμπρός μου.

Πάνω πάνω με γράμματα μεγάλα ολοστρόγγυλα

το όνομά μου

επίσημα μου συστήθηκε,

ξένο μου έμοιαζε.

Και από κάτω θρονιασμένη με μικρότερα μια κραυγή, 

ποιήτρια

με ξάφνιασε τούτη η δηλωμένη αποκοτιά

 - ίσως εκείνοι να ξέρουν καλύτερα.


Πιο δίπλα νούμερα

παρένθεση και αριθμοί

η χρονιά που γεννήθηκα, κατά τα χαρτιά

γιατί εγώ ένοιωθα γεννημένη πιο πριν

ίσως και πιο μετά. 

Κι ύστερα πάλι παύλα κενό παρένθεση

είναι που ακόμα λένε πως ζω

αν και καλά γνωρίζω

πως έλειπα πιο πριν

ίσως και πιο μετά

 - μα εκείνοι σίγουρα θα ξέρουν καλύτερα.


Μετρούν τις ανάσες μου και προσμένουν 

να γεμίσουν κάποτε το κενό μου.


Παύλα κενό παρένθεση

μετρώ τις μνήμες μου και γεννιέμαι

κι ύστερα πάλι φεύγω

και ξαναγεννιέμαι 

και ξαναφεύγω

και ξανά και ξανά και ξανά

τόσο που τα νούμερα έχουν γίνει στο  μυαλό μου 

κουβάρι αξεδιάλυτο.

ζω; πεθαίνω; 

έζησα; πέθανα;

 - εκείνοι θαρρούν πως ξέρουν καλύτερα.


Η ποιήτρια μόνο για τούτο είναι βέβαιη˙

πως μετά την παύλα και πριν την τελευταία παρένθεση

δεν θα δει ποτέ να γεμίζει το κενό της αδήλωτης παρουσίας της.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *