Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΕΝΑ ΜΠΟΥΡΑ - ΣΑΜΨΩΝ(=ΜΙΚΡΟΣ ΗΛΙΟΣ)

Η Βιβλιοθήκη Σπάρτου  μας ''ταξιδεύει''  με τα αντίδωρα της Ψυχής των Δημιουργών της Αιτωλοακαρνανίας.

Η ΝΕΝΑ ΜΠΟΥΡΑ
από την Αμφιλοχία
παρουσιάζει το Ποίημα της

ΣΑΜΨΩΝ (= ΜΙΚΡΟΣ ΗΛΙΟΣ)

Καλοκαιρινή μου αγάπη
και χειμωνιάτικη μου λαχτάρα,
αντάρα της ψυχής μου, του λογισμού μου παίδεμα.

Χρυσοκίτρινο στεφάνι
στα σκούρα μαλλιά μου ο έρωτας σου
από φύλλα φθινοπωρινής γιορτής.

Βροχοστολίδα της ανάσας μου
προσμένω να μεταλάβω την πνοή σου.

Ήσουν εσύ που ξαγρύπνησα
στο σκοτεινό μου μαξιλάρι.
Ήσουν εσύ ο προορισμός, εσύ και το ταξίδι μου.

Ξεπλύθηκα μες της λίμνης τα θολά σου νερά.
Τόσο θολά και όμως ξεπλύθηκα.
Χαρίζοντας ως άλλος Σαμψών την δύναμη
της νιότης μου
κι εσύ ίδιος μικρός ήλιος
στην αέναη πια Άνοιξη.

Ω στολίδι της ύπαρξης μου,
χάρισέ μου τη φωτεινότητα σου
να φωτίζω ολάκερη από έρωτα για σένα.

Άπλωσε το χέρι σου να σε κρατήσω.
Μη τρομάζεις το άγγιγμα μου,
δεν θα στερηθείς  τίποτα πια.

Ακούμπησε το χέρι σου στη μισή καρδιά μου.
Μισή αφού την άλλη μισή την πήρες μαζί σου
κι αυτή η επαναπομείνουσα χτυπάει στους συλλαβισμούς
του ονόματος σου.


Ευχαριστούμε την Νένα Μπούρα για την συμμετοχή της στον
1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ποίησης

της Βιβλιοθήκης Σπάρτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *